Investitia intr-o sera de sticla este in mod evident mai mare decat intr-un solar , aceasta investitie fiind insa compensata ulterior de productii care pot ajungem , fara exagerare , si de 4-5 ori mai mari .
Din acest motiv si nu intamplator furnizorii de solarii intretin confuzia intre aceste doua notiuni folosind expresia “sera de plastic “, fie ca este un solar pe folie sau unul din policarbonat .
Pentru a fi incredintati ca au facut cea mai buna alegere, in cazul clientilor nostri care se decid sa investeasca intr-o sera de sticla , noi ii sfatuim intodeauna sa analizeze rentabilitatea proiectului prin realizarea unor proiectii financiare pe mai multi ani, cuprinse eventual intr-un studiul de fezabilitate sau a unui business plan .
In acest sens , noi va putem ajuta sa :
• Calculați valoarea preliminară a investiției
• Să estimați costurile de operare a serei
• Să realizăm un orar de producție preliminar
• Să estimați volumul de vanzari
• Să începem strategia de marketing
Aceste studii , realizate cu sprijinul nostru enuntat de mai sus ,fie prin intermediul consultantilor dvs fie a celor recomandati de noi , cu experienta in proiecte similare , au ca rezultat proiectii financiare preliminare și trebuie tratate ca atare.
In cazul proiectelor mai mari , noi impreuna cu partenerii noștri olandezi, vă sfatuim si va sprijinim sa obtineti un studiu de fezabilitate complet, realizat de consultanți independenți din Olanda.
In cazul consultantilor independent olandezi , business planul detaliat difera intr-un procent mult mai mic de rezultatele concrete ulterioare , de aceea aceste studii fiind adesea solicitate de diferite entitati interesate sa investeasca in aceste proiecte de sera in Romania, fie ele banci, fonduri de investitii ,firme sau investitori persoane fizice.